Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, October 25, 2010

Gara-gara berblog, aku kini...

Sejak-sejak pandai berblog ni, aku kini rajin betul masuk dapur, walaupun sebelum ni...aku bukanlah kaki memasak!

Ini semua sebab nak letak gambar masakan yang aku cuba masak. Tak kiralah masakan itu dari jenis yang simple-simple aje, sebabnya aku ni bukannya pandai sangat masak pun. Jadi tahu yang mudah-mudah ajelah seperti ikan panggang, sayur goreng dan lain-lain masakan yang simple...!

12 comments:

  1. Bagus2.. Nasi goreng ayam satu..

    ReplyDelete
  2. fairus~nasi goreng ayam x da, nasi goreng fish cake..ada!

    ReplyDelete
  3. Satu perubahan yang positif...GOOD

    ReplyDelete
  4. zmah~tq sbb beri kata semangat!

    ReplyDelete
  5. saya..arief~sory x da dlm menu,he..he..

    ReplyDelete
  6. bagus3. x mcm papadam, always BELI. ingat nak blaja masak jugak la

    ReplyDelete
  7. papadam~kadang2 tu beli juga, bila x masa n malas gi dapur!

    ReplyDelete
  8. hahha yeay nanti ida blk mak blh masak byk2.hahaa.
    ida pon skang asik try resepi dr tnet jahhh.huhu

    ReplyDelete
  9. boleh2..no problem, utk ida x de masalahnya..:)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)