Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, December 29, 2010

Mee Bandung!

Rasa-rasanya dah lama aku tak buat entri tentang masakan. Bukannya apa, sebab akhir-akhir ini, aku jarang ke dapur! Jangan ingat dapurku tak berasap pulak, dapurku sentiasa berasap, cuma 'chef'nya bukan aku tapi si along dan si angahku.

Aku tunggu dipanggil 'merasa' menjadi juri untuk memberi komen tentang masakan mereka aje! Beruntungkan ada anak perempuan yang dah besar panjang kan, he,he..jangan jeles ya!

Baru-baru ini, alongku membuat mee bandung...setelah merasanya, aku berilah 4 bintang! Sedap oooo...mengalahkan maknya! Mungkin darah pandai memasak ini diperolehi daripada ayahnya kot, sebab ayahnya pun pandai buat mee goreng!

Nak tau resipinya, klik kat sini

8 comments:

  1. aik.. ape entrynyer.. ade tajuk jek mee bandung! hehehe

    ReplyDelete
  2. ehem3.jgn puji lebih2 nanti msk terlebih masin plak kang.hhaha.

    ReplyDelete
  3. ehem3.jgn puji lebih2 nanti msk terlebih masin plak kang.hhaha.

    ReplyDelete
  4. meeee bandung..i loikeeee..hehe

    p/s;boleh la belanja..haha..gurau je..hehe:)

    ReplyDelete
  5. wah. best nye.. 4 bintang tu.. takleh lawan mak ye along
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  6. nak jugak..has memang suka mee bandung nih..nak2 yg sodap..hihihi..kuew teow bandung pon shedappp gak..

    ReplyDelete
  7. Pergh ~ terus rasa lapar.. huhu..

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)