Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, April 2, 2012

Tinggal 5 tahun saja lagi...

Pagi esok, ada seminar khas untuk bakal pesara! Termasuklah diri aku dan 30 orang lagi rakan setugas yang bakal bergelar pesara! Rupa-rupanya sudah lama aku berkhidmat! Kini terasa begitu cepat masa berlalu. Termasuk tahun ini, aku telah berkhidmat di bidang pendidikan ini mencecah hampir 2o tahun lebih...yang berbaki hanya 5 tahun saja lagi!

Kadang-kadang tu rasa tak sabar-sabar untuk bersara! Tapi kadang-kadang tu terlintas di fikiran....apa nak buat bila sudah bersara nanti??? Mungkin kerana kecelaruan fikiran inilah, kami dipanggil ke seminar bakal pesara esok supaya mempunyai persediaan yang cukup apabila bersara kelak!!




9 comments:

  1. assalam teratai..5 tahun lagi..tapi dah dipanggil..cepat kan..suami acik akan bersara 3 tahun lagi tapi belum dipanggil..acik pun akan ikut dia bersara 3 tahun lagi..

    ReplyDelete
  2. jasamu tetap dikenang walaupun dah bersara....

    berniagala kak...hehehe

    ReplyDelete
  3. ehem..bagi mama yg terpaksa berhenti kerja secara mengejut ni kerana masalah kesihatan..terasa trauma pulak..he2x..ehem bestnya diberi seminar persediaan utk bersara..

    ReplyDelete
  4. blh dah start planning utk 5thn ke depan....bukak bisnes ke..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Teratai,

    Susah jugak la kan macam mana nak sesuaikan diri bila dah bersara nanti kan Teratai...

    ReplyDelete
  6. Jalan2 keliling malaysia..hehehe

    ReplyDelete
  7. lamenye akak da berkhidmat..
    for me...baru keje 6yrs...huhhu...jauh lg perjalanan :)

    ReplyDelete
  8. Oh...dah tak lama rupanya nak bersara. Saya masih ada 20 tahun lebih lagi.

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)