Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Sunday, December 25, 2011

Apam Belang Along

Khamis, 22 Disember, 2011


cantikkan apam belang alongku..

Petang tadi, along membuat kuih apam. Aku begitu asyik sekali melihat along membuat kuih apam itu. Kalau diikutkan hati aku, mahu aje aku kukus apam itu sekali gus tanpa membuat coraknya yang berwarni-warni tu. Tapi bila dah siap cantiklah pulak rupa apam belang along ini.



Nak tahu resipinya, silalah klik sini.

6 comments:

  1. K.Teratai, Wahh.. combination colour yang cantik.. Nampak sedap lah. Tolong pos mai sepiring. Hehe... :D

    ReplyDelete
  2. cantik dan menyelerakan apam tue...heheh

    ReplyDelete
  3. s820 ~ cantikkan,he,he terima kasih.Alolo doh habis lah....:)

    ReplyDelete
  4. nampak sedap & cantik colournya !!..pandainya along buat apam belang ni..

    ReplyDelete
  5. mama aini ~ perlukan kesabaran juga, letak selapis demi selapis,kalau ikutkan hati buat je satu colour, tapi along yg berjiwa seni ni,suka kombinasi warnanya yg cantik!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)