Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Saturday, July 7, 2012

Gelagat anak-anak!

Tengok tu...macam-macam perangai anak-anakku bertiga ni! Ira,wani dan syu asyik mengacau si montel yang sedang nyenyak tidur tapi yang kelakarnya simontel ni tak sedar apa-apa pun! Masih tidur dengan lenanya...
Kadang-kadang tu aku marahlah juga mereka mengacau simontel yang tengah lena tidur ni...bayangkan kalau kita tengah tidur orang kacau, pasti kita mengamuk kan!!!

4 comments:

  1. ehem comil simontel pakai serkup tudung tu..hikk2x..

    ReplyDelete
  2. comel pulak si montel tu.. kalau anak2 saya harus la dorang tunggang buat kuda ^_^.. sebab tu tak bela kucing kat rumah ( lagipun saya ada asma)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh kalau ada asma memang kena jauhkan drp kucing sbb bulu kucing ni memang berbisa utk org ada lelah! Di rumah pun sentiasa bersihkan sbb anak kak paling kecil pun ada sedikit2 lelah!

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)