Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, December 21, 2011

Cuti-cuti Terengganu ~ Jom Makan-makan (Part 2)


Apabila balik ke kampung, pasti tidak melepaskan peluang untuk merasai masakan panas dari Warung Cili Padi. Warung Cili Padi ini terletak di pusat bandar Kuala Terengganu, iaitu berhadapan dengan tempat letak kereta bertingkat MBKT. Ruangan parkir pun banyak, jadi tidak perlu risau tentang memarkirkan kereta. Boleh je parkir di hadapan restoran atau berhampiran restoran ini.

Masakan panasnya memang sedap, ikutilah beberapa jenis
masakan panas yang menjadi pilihan anak-anakku kali ini.



A ~ Nasi Putih Paprik Seafood (pilihan Ira)
B ~ Nasi Goreng USA (pilihan Wani)
C ~ Mee Tomyam (pilihan Syu)

Aku dan along makan keropok lekor goreng aje, tak sempat nak snap gambar dah habis makan...he,he...(makan semasa menunggu masakan panas dihidangkan!)

5 comments:

  1. harap2 boleh la singgah situ nanti bila ad epeluang ke Ganu..

    ReplyDelete
  2. Kak Yong ~ insyaAllah adalah peluang tu.....:)

    ReplyDelete
  3. mama nak ke t`gganu march 2012 ni..he2x..sempat tak kalau kesana?..

    ReplyDelete
  4. waa..sedap ek kak..tak pernah makan lagi ni..nanti kalau berkesempatan gi ganu, nak try la..

    ReplyDelete
  5. mama aini ~ insyaAllah sempat jika ada masa terluang!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)