Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, December 19, 2011

Selesai sudah kesnya!


Alhamdulillah, semua barang-barang yang terdapat dalam rumahku telah dipindahkan semua oleh penyewa yang tak jadi menyewa rumahku. Sesiapa yang nak baca kisah tentang rumahku ini, silalah klik
sini dan sini .


Sekarang rumahku itu dah kosong, cuma tunggu bapa saudaraku pindah masuk untuk selama 2 bulan, sementara menunggu rumahnya siap diubahsuaikan.

Sebenarnya rumahku ini bukanlah rumah klasifikasi teres, bungalow atau kembar dua, cuma rumah kayu kampung. Tapi oleh kerana lokasinya yang dekat dengan bandar, menyebabkan rumahku ini menjadi pilihan penyewa yang bekerja di bandar K. Terengganu.




Rumah ini banyak kenangan indahnya...aku membesar di rumah ini. Begitu juga anak-anakku, along, angah, ira dan wani juga dibesarkan di rumah ini. Jadi apabila ada yang bertindak yang tidak sepatutnya, pasti aku merasa teramatlah sedih!

6 comments:

  1. cantiknya rumah kg ini !!..mama suka dgn cara hidup kg,tenang & damai..

    ReplyDelete
  2. mama aini ~ betul tu, bebas drpd pencemaran alam sekitar, udara pun bersih baik utk kesihatan:)

    ReplyDelete
  3. kalau dapat penyewa yg suka buat perangai mmg sakit la. tp sy lak selalu xdpt habis deposit balik padahal keluar umah sewa xde kerosakan, siap baik ati clearkan semua habuk2 dan sbgnya(msa msk umah xclearpun padahal).api+air pun free aje bln2.

    ReplyDelete
  4. kat mana umah tu....

    ada fb personal tak?nnt add cik dah yek...boleh sembang pjg lg....

    ReplyDelete
  5. cik dah faridah ~ ohh semestinya ada..ok nanti kita add friend:)

    ReplyDelete
  6. cik aisha ~ untung dpt penyewa spt cik aisha...:)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)