Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Thursday, March 8, 2012

Spontaneous Thursday~terkejut!

 
Dulu bagi tempoh 3 bulan
kaji SBPA...
tup,tup,tup hari ini
PM umumkan batalkan SBPA
tapi yang seronoknya
kenaikan gaji 13 %!!!
terkejut juga tu...............

8 comments:

  1. oooo takde kene mengena dgn sy..tak keje gomen..huhu

    ReplyDelete
  2. salam teratai.. saya lagi ni.. hehe.. nak tanya lagi ni.. camana nak letak 'anda juga mungkin meminati' tu... ? i nak letak posting yang related dng posting apa2, tapi camana ek caranya..? thanks ya.. :))

    ReplyDelete
  3. manna mania ~ oh, klik perkataan "LinkWithin" dan daftarkan. Post yang akan related automatik je keluar...

    ReplyDelete
  4. kat mana nak jumpa perkataan 'linkwithin' tu, teratai?

    ReplyDelete
  5. manna mania ~ perkataan "linkwithin" tu ada di sebelah kanan (bawah 4 gambar anda mungkin juga meminati..),cuba tengok betul-betul..ada tu,kliklah perkataan itu,kemudian isi maklumat yang dikehendaki pada borang pendaftaran tu...:)

    ReplyDelete
  6. thank you so much teratai... dah buat dah... semoga murah lagi rezeki teratai kerana tak 'kemut' berkongsi ilmu... memang seorang guru yang cemerlang.. .semoga dirahmati allah sentiasa.... :))

    ReplyDelete
  7. manna mania ~ ilmu memang untuk dikongsi,baru berkatnya melimpah:)

    Sama-sama...:)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)