Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Tuesday, July 23, 2013

Ikan Merah Masak Tiga Rasa

Dua tiga hari sudah berbuka puasa dengan lauk ayam. Jadi kali ini, terasalah pula nak berbuka puasa dengan lauk ikan. Memandangkan suamiku membelikan beberapa keping ikan merah, rasanya lebih sesuai dimasak sama ada sweet sour atau masak tiga rasa.

Akhirnya, aku mengambil keputusan untuk memasak lauk tiga rasa sahaja. Jika sesiapa nak tahu resipinya, sila klik sini. Selamat memasak untuk lauk berbuka puasa hari ini. 

10 comments:

  1. Replies
    1. Cuba masak lepas tu pasti jatuh cinta :)

      Delete
  2. Harga ikan merah mahal.. hu3

    ReplyDelete
  3. Ikan tiga rasa sedap...masam manis...kalau mkn mmg bertambah nasinya tuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Membuka selera terutama di bulan puasa ni!

      Delete
  4. menu utama kat rumah.. selang 2-3 hari je mesti buat.. ikan x kira ikan apa semua bedal je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya ke..tapi betullah kalau makan banyak kali pun tak jemu!

      Delete
  5. Replies
    1. Betul tu, tak cuba tak tahu kesedapannya!

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)