Monday, January 31, 2011

Kuetiau Lakna

Pada hari Sabtu yang lepas, sudahlah tengaharinya makan nasi ayam along, sebelah petangnya makan kuetiau angah pulak! Alahai beruntungnya maknya, asyik makan n makan je...maka makin gemuk gedempullah nampak gayanya!! Tapi sedap hingga licin mangkuk aku, tak tinggal setitikpun...!!

Nak tahu resipinya, klik je kat sini.

Hari ini menu apa pulak ye????

3 comments:

  1. penah dgr jer tp x penah try lg..hehe

    ReplyDelete
  2. amboi sedap sungguh tengok, kuah lakna tu buat kewteow kungfu pun boleh kan?

    ReplyDelete
  3. salam...

    azharr~cubalah, sedap!

    areripe~keutiau kungfu tu bila kita letak telur dlm kuahnya!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...