Monday, March 21, 2011

Ikan Merah Masak Masam Manis



Hari ini, sampai saja di rumah,Ira terus ke dapur menikmati hidangan tengahari. Angah masak lauk "sweet sour". Hai, kalau hari-hari seperti ni, seronoklah ya, balik rumah terus je makan! Tak payah masuk dapur! Macam "Mem Besar" lah pulak...he,he


Jom layan resipinya....ok, klik ajelah kat sini untuk melihat resipinya!


4 comments:

  1. besh nye!!!kechuq doh airliur tengok..hehe besh tau ikan merah ni nak2 kalau wak gulai

    ReplyDelete
  2. Ezay Hadry~biasanya masak sweet sour je,tak penah buat gulai lagi, kena cubalah ni!

    ReplyDelete
  3. Ni yg untung ada anak besa dh ni, kak..bulelaa nak sub-sub kan keje umah..hhihi..tpi memang terliuq abeh aa tgk ikan tu..dah ler pose..makin ler lapa nengoknye..hihi

    ReplyDelete
  4. sufeenan~betul3,tu untungnya tapi time mereka ada kat rumah lah. Bila mereka dah gi belajar...kenalah maknya masak!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...