BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Monday, November 7, 2011

My Happiest Moment

Semasa saya melancong ke Bandung baru-baru ini, saya beserta rombongan sempat melawat ke Tangkuban Parahu iaitu salah satu kawasan pergunungan gunung berapi yang masih aktif. Pemandangan di sana begitu cantik dengan rupa bumi gunung berapi seperti kawah gunung berapi yang terkenal dengan nama Kawah Ratu. Pemandangan seperti ini memang tiada di Malaysia, oleh sebab itu, saya amat teruja untuk merakamkan keindahan kawasan ini dengan kamera saya dan paparkan di blog saya! Sesiapa ke Bandung, jangan lupa ke Tangkuban Parahu dan nikmati sendiri keindahan alam semulajadi ini.


Semoga kenangan indah saya ini dapat saya rakamkan melalui kamera Olympus PEN Lite E-PL3 atau Olympus PEN Mini E-PM1 selepas ini...

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...