BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Wednesday, July 25, 2018

Sabun Kecantikan Marine Essence

KULIT ALLERGY, BERKUDIS DAN GATAL.
--------------------------------
"mak saya jadi gatal2 dan merah di pergelangan bawah siku sampai jadi macam melecur.dah sapu ubat yang beli di farmasi pun tak jadi apa tapi gatal makin teruk pulak.saya bagi mak saya try sabun ni dan alhamdulilah lepas 2,3 hari guna dah ada perubahan dan selepas guna sampai habis sabun tu(saya potong kecil) kulit mak saya dah ok semula.siap cakap lagi "kulit mak dah jadi putih sikit lah"
"anak saudara jadi gatal2 dan kudis di badan terutama di kaki.saya bagi dia guna ni dan stop sapu ubat.saja nak tengok macam mana kesannya.alhamdulilah luka dan kudis dia dah kering dan sembuh."
Banyak lagi saya nak kongsikan testimoni selepas pakai Sabun Marine Essence. Rata-rata semuanya berpuas hati. Satu sabun untuk satu keluarga.
Antara kebaikannya:
- meningkatkan daya pemulihan badan/kulit
- memperbaharui sel-sel kulit mati
- membantu mencerahkan dan kesan sekata pada kulit
- berkesan untuk kulit ekzema.
- kulit gatal-gatal
- kulit alergi
- mencerahkan kulit.
- mencerahkan ketiak.
- mengecutkan jerawat.
Anda ada masalah seperti diatas? Boleh la cuba Sabun Marine Essence @ Beauty Bar ni ye
 nk bagi harga spesel ni 
Jika berminat boleh wasap 0199554545 (kak mega)

atau ke      shopee.com/tompok27

#BisnesMudahCLA
#ModalRM47je
#CLAvengers

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...