BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Wednesday, September 4, 2019

PENCUCI SERBAGUNA EZICLEAN TERLARIS DI SHOPEE.COM/TOMPOK27

Sekarang ini ramai yang mencari bahan pencuci yang boleh digunakan untuk semua seperti membersihkan tandas, lantai terazo, lantai tiles dan dapur. Malah boleh digunakan juga untuk membasuh kereta yang kotor! Oleh sebab itu pencuci eziclean floor dan toilet menjadi pilihan ramai. Memandangkan sekarang ini di shopee.com.my/tompok27 ada diskaun 20%, ramai yang sudah membelinya.Jika nak beli pencuci lantai dan tandas eziclean sila klik sini.
Selain itu, pencuci pinggan mangkuk eziclean pun mulai menjadi pilihan suri rumah tangga kerana pencuci ini lembut pada tangan tetapi dapat membersihkan sisa-sisa kotoran berminyak dengan mudah. Malahan mereka yang ada masalah ekszema di tangan pun boleh menggunakan pencuci pinggan mangkuk ini. Tangan tak mengelupas, malahan menjadi semakin lembut dan licin. Ada diskaun juga sebanyak 20% sempena kempen shopee 9.9 yang sedang berlangsung sekarang ini. Jika nak beli tu, sila klik sini.

Satu lagi produk eziclean yang tidak kurang hebatnya ialah sabun serbuk eziclean. Amat berkesan untuk memutihkan kain putih seperti telekung sembahyang dan baju putih sekolah atau kemeja putih. Pun ada offer 20% sempena kempen shopee 9.9. Jika berminat nak beli, sila klik sini.

Jika nak beli secara kombo dengan harga lebih jimat bolehlah klik sini.

Cepat-cepat grab sebab stok cepat je habis walaupun baru sahaja direstok!

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...