Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Thursday, November 11, 2010

Berakhirnya satu penantian, bermulanya satu perjalanan!

Khamis,11 November, 2010

10.30 pagi

Aku mendapat sms daripada suamiku. berbunyi...."Assalamualaikum, Eirra hanya mendapat..."Timbul tanda tanya di benak fikiranku,"aik kenapa sms ini tak lengkap, ke.... keputusan UPSR eirra tak seperti yang dijangkakan!"tiba-tiba masuk satu lagi sms, juga daripada suamiku! Rupa-rupanya sambungan sms yang terdahulu, tertulis..."5A". Eh,eh...buat suspen pulak suamiku ini! Dan memang macam tu sikapnya suka aje buat kita suspen, sajalah tu nak bergurau (sebenarnya dia seronok dan gembira dengan kejayaan anaknya ini!). Aku juga memanjat kesyukuran kepadaMu Ya Allah kerana penantian Eirra selama ini membuahkan kejayaan!


Sesungguhnya, ini bukan bermakna titik noktah bagimu eirra. Selepas ini, eirra akan memasuki sekolah menengah iaitu ke tingkatan 1~satu perjalanan baru bagimu!

*Syabas dan Tahniah Eirra!*

14 comments:

  1. thniah! smpaikan pluk cium utk iera eh :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. salam
    tahniah mudah2han sukses dlm pelajaran yg akan dtg ameennnn

    ReplyDelete
  4. haa tuh laa.ida pon pelik bakpe ayah msg sekerat.haha.

    ReplyDelete
  5. Tahniah ! kerana anak mndapat 5A, semoga terus berjaya dan mnjadi anak yg solehah. Aminnnnnnnnnnn.

    ReplyDelete
  6. Tahniah utk anakanda Eirra dan kedua-dua ayah bondanya....

    ReplyDelete
  7. terima kasih cik yayah,rinn, eyda, kuntong n ros...:))

    ReplyDelete
  8. wahhh!!!!..tahniah2...like mother like daughter...:)

    ReplyDelete
  9. eyda~biasalah ayah tu kan suka buat 'suspen'...hik,hik...pada hal kita dah tahu!

    ReplyDelete
  10. salam singgah..trimakasih berkunjung keblog saya.. tahniah ye untuk anak kesayangan..:)

    ReplyDelete
  11. tahniah utk eirra,, sama mcm adik sy..hihihi

    ReplyDelete
  12. redperla~terima kasih n tahniah utk adik redperla juga:)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)