Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, January 31, 2011

Kuetiau Lakna

Pada hari Sabtu yang lepas, sudahlah tengaharinya makan nasi ayam along, sebelah petangnya makan kuetiau angah pulak! Alahai beruntungnya maknya, asyik makan n makan je...maka makin gemuk gedempullah nampak gayanya!! Tapi sedap hingga licin mangkuk aku, tak tinggal setitikpun...!!

Nak tahu resipinya, klik je kat sini.

Hari ini menu apa pulak ye????

3 comments:

  1. penah dgr jer tp x penah try lg..hehe

    ReplyDelete
  2. amboi sedap sungguh tengok, kuah lakna tu buat kewteow kungfu pun boleh kan?

    ReplyDelete
  3. salam...

    azharr~cubalah, sedap!

    areripe~keutiau kungfu tu bila kita letak telur dlm kuahnya!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)