Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, March 23, 2011

Cantik tak 'water mark' blogku!


sebelum ini dah ada 'water mark'nya
tapi tak berapa cantik
simple aje
sebab masa tu aku
baru belajar, ibarat
si bayi baru bertatih!

kini masih dalam proses belajar
membuat 'water mark' ni
guna photoshop
itupun diajar oleh si angah
rasa-rasanya dari bertatih
dah mula boleh berjalan perlahan-lahan!

Apa-apapun, jika kita mahu belajar
pasti ada caranya....!

4 comments:

  1. pandainya buat...cantik r watermark tu
    saya xde photoshop..
    guna photoscape xleh ke?

    ReplyDelete
  2. wahh..rajinnya akak buat watermark sendiri..bagus2..saya pon nak tukar gak watermark tu..hehe..

    dah klik hb..

    Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

    ReplyDelete
  3. uwah uwahh comel doh tuuu.hihik :P

    ReplyDelete
  4. cikanna~pphotescape boleh utk gabungkan gambar,tapi x boleh buta water mark!

    cph~baru belajar je, itupun nasib baik ada angah yg tolong ajarkan!


    merah~tak boleh lawan yg merah punya!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)