Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, August 24, 2011

Orang pergi bank tukar duit raya, tapi tidak bagiku!




24 Ogos, 2011


Hari ini dapat gaji. Seronok tak terhingga tapi sekejap je... Nak tahu kenapa? Jom ikuti kisah ku ini.

23 Ogos,2011

Dapat berita yang menyedihkan! Apa tu? Bil cukai pintu bagi rumahku yg tak pernah berbayar selama 10 tahun! Teka berapa jumlahnya. Hampir RM1,000 tau...
Kena bayar sebelum 31 Ogos ni, jika tidak kena denda lagi.

2.40 petang, 24 Ogos,2011

Pergi ke BSN, nak langsaikan cukai pintu tu, terbang duit ku hampir RM1,500!

Orang lain gi ke bank tukar duit raya, aku pula langsaikan cukai pintu! Sedihnyalah...


10 comments:

  1. macam mana tu boleh tak terbayarrr?haaa :D

    ReplyDelete
  2. Tukang Karut ~ rumah sendirilah tu!

    ReplyDelete
  3. Merah ~ doh bilnya dok pernah terima!

    ReplyDelete
  4. terima dok terima bilnya tetap kena bayar....kalau x terima kena tanya majlis perbandaran

    ReplyDelete
  5. ayoyo! inilah dia berita yg tak sedap didengar nak dekat2 raya ni huhu

    ReplyDelete
  6. Pakcik Botak ~ tu tanya MBKT lah,sbb tu thn ni dpt bilnya.... satu pengajaran, lepas ni kena tanya sokmo!

    ReplyDelete
  7. gee ryder~memang tapi kena settle juga sebelum raya jika tak naik lagilah dendanya!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)