BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Tuesday, November 29, 2011

Jawatan baru ~Operator telefon!



Sepanjang cuti sekolah ini, telefon aku asyik berdering aje. Nampak gayanya aku dah tukar jawatanlah pulak dari guru menjadi operator menjawab telefon! Ini semuanya berlaku kerana ramai rakan sejawat tak dapat masuk ke laman web SPLG. Mereka menelefon aku sebab aku menjadi penyelaras LDP di sekolah tempat aku bertugas.

Namun aku bersyukur sangat sebab kerjasama yang diberikan rakan sejawat aku, yang bersedia untuk memasukkan maklumat BR dan KKL walaupun di waktu musim cuti sekolah. Terima kasih semua:)

4 comments:

  1. wah busynya cik operator @ cikgu ni..he2x..

    ReplyDelete
  2. mama aini~busy menjawab telefon n semak BR n KKL cikgu2..sampai sakit2 belakang ku...hu,hu,,:((

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...