Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Sunday, January 22, 2012

Berkaki ayam naik LRT



Kesian betul angah, terpaksa berkaki ayam naik LRT sebab selipar yang dipakainya terputus! Nak beli yang baru sudah tak sempat, sebab terkejar-kejar pula untuk naik bas balik ke Kuantan.

Ramai juga yang memandang angah yang berkaki ayam tu! Tapi angah kata, buat selamba ajelah, dah terpaksa kan! Malam tu, angah pesan suruh aku bawa selipar spare untuk angah pakai setelah tiba di terminal bas Kuantan nanti. Itulah pengalaman angah berkaki ayam yang tak disangka-sangka!  Mungkin ini pengalaman angah yang tidak dapat dilupakan.

Kalau anda di tempat angah, sanggup tak berkaki ayam seperti angah??





4 comments:

  1. agak malu jugalah..tp apa nak buat, kena redah jg..klo x, nnt ketinggalan bas pula kn...

    ReplyDelete
  2. hehe, kalau dh terpaksa, kena la jugak...;)

    ReplyDelete
  3. kena buat muka tak malu juga... he he he

    ReplyDelete
  4. assalam teratai..kesian kat angah ni !!.kalau mama mengalaminya..agaknya mama pun lakukan apa yg angah lakukan !!..hu2x..

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)