Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, January 2, 2012

Kan dah kata...

Masuk saja tahun 2012, perkhidmatan percuma shoutmix telah pun diberhentikan.Semasa menerjah blog-blog kawan-kawan, aku dapati di kotak chat, tertera seperti gambar di bawah!
Jadi betullah perkhidmatan shoutmix percuma ini telah dihentikan. Boleh nak guna perkhidmatan shoutmix ini, tapi kenalah bayar!!


4 comments:

  1. dahulu ayu ada pasang, lepas tu. ayu rasa kalau pasang ayu tak dapat balas kunjungan, terus buang

    tak sangka sekarang berbayar..

    em... macam2 nak cari wang..

    ReplyDelete
  2. betul kata teratai..mama guna s/box je..masih free lagi !!..he2x..

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)