Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, March 12, 2012

3rd & 4th BE 2012



 Pertamanya, nak ucapkan terima kasih kepada pihak nuffnang kerana bermurah hati memilih blogku untuk meletakkan BE ketiga dan keempat bagi tahun ini. Tapi 3rd & 4th BE ini pun di blog lagi satu iaitu blog
kelip-kelipancontest.blogspot.com


3rd BE..


4th BE...

Terima kasih daun keladi,
semoga adalah lagi...



13 comments:

  1. wow... teratai. .bestnya... congrats... alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. manna mania ~ ya...Alhamdulillah:)

    ReplyDelete
  3. uwaaaaa bila la BE tu nak melekat kat blog ai? uwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. Wah!!! dua-dua blog ada BE....

    ReplyDelete
  5. K.Teratai,
    Wahh... bestnya. Congrats! Lama sungguh tak melawat sini. ;)

    ReplyDelete
  6. gee ~ tu yg seronoknya...w/p sedikit tp still adalah pendapatannya:)

    Munnafendy ~ sabar menunggu...pasti ada nanti tu!

    Hanif ~ rezeki!

    The Book Writer ~ Thanks!

    ReplyDelete
  7. Hehe. Sama la kite. BE tahun ni mantap. CRT pun cantik. Haha. Moga bertambah rezeki. ;)

    ReplyDelete
  8. mommynana ~rezeki BE melimpah thn ini. Baru dpt satu lagi,tapi still di blog
    kelip-kelipancontest.blogspot.com.

    BE kat sini dah bertukar jadi pendapatan metered!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)