Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, March 14, 2012

WW ~ Kaktus...



hampir setahun menunggu....akhirnya berbunga juga kaktus ku ini

15 comments:

  1. Cik dah ~ tak tanam pun, itu kawan sekolah yg beri masa hari guru tahun lepas!

    ReplyDelete
  2. bunga kektus memang cantik ,pelangi suka

    ReplyDelete
  3. kek tus cantik dan senang dijaga

    ReplyDelete
  4. Pelangi ~ betul tu,memang cantik sangat:)

    anie ~ jaga memang mudah,tapi nak tunggu berbunga tu yg susah,kena sabar!

    ReplyDelete
  5. Penantian yang membuah hasil !!

    ReplyDelete
  6. Hanif ~ betul tu, x sia-sia menunggu:)

    ReplyDelete
  7. cantik bunganya...putih bersih je.. =)

    ReplyDelete
  8. munnafendy~ putih bersih n suci gitu,he,he...

    ReplyDelete
  9. ehem cantiknya bunga kaktus tu..kalau mama yg tanam..tak sempat berbunga, pokoknya yg mati..he2x..

    ReplyDelete
  10. mama aini ~ pokok kaktus tahan lasak,cubalah tanam,mana tahu kot2 nanti berbunga:)

    ReplyDelete
  11. Suke kaktus. Beli kaktus kat cameron 7 pasu kecik, 1 dah kiok. Lain masih survive. :D

    ReplyDelete
  12. mommynana ~ InsyaAllah boleh survive. Jgn letak bawah hujan dah le..tempat panas lagi baik:)

    ReplyDelete
  13. saya beli di cameron cactus, tahan 5 hari jer, pastu..mati...

    ReplyDelete
  14. sarah ~ agaknya suhu x sesuai kot!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)