Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Thursday, May 10, 2012

Kena sedut!

Sejak akhir-akhir ni, Syu asyik beritahu dia cepat letih! Batuk-batuk dan selsema! Ingatkan batuk dan selsema biasa je....rupa-rupanya Syu kena lelah!

Minggu lepas, aku berulang-alik ke klinik menemani Syu yang kena sedut ubat! Selain tu, kena makan juga ubat lelah....syrup ventolin. Nasib baik rasa ubat tu sedap (menurut kata Syu...) jadi tak jadi masalah lah bagi Syu menelan ubat tu......

Alhamdulillah, minggu ni lelah syu semakin berkurang...dan batuk Syu juga makin hilang.

Doakan semoga Syu kembali sihat...amin.

6 comments:

  1. amin..semoga syu kembali sihat

    ReplyDelete
  2. anak buah saya pon semput jugak..sian tgk..semoga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  3. Terima kasih acik erna, arena, n cadlynn.Alhamduilah syu dah makin sihat tp saya pesan syu jgn aktif sgt,risau lelahnya dtg balik

    ReplyDelete
  4. Kita sama-sama doakan Syu cepat sihat

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)