Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, May 23, 2012

Nasi goreng Angah

Petang ni makan nasi goreng yang dimasak oleh angah. Jimat sikit belanja sebab angah jadi chef hari-hari..masak lauk tengahari dan malam.
Jika tidak aku lah pembeli setia lauk pauk di kantin sekolah!Bulan-bulan berikutnya ...makan masakan angah lah pulak sehingga angah masuk u bulan 9 nanti...

5 comments:

  1. anak ke angah tu? untunglah dah ada anak dara..

    ReplyDelete
  2. assalam teratai..maaf baru arini BW kembali setelah mama terdown (penyakit) & majlis resepsi ank mama..rajinnya angah masak..senang mak dia dah..he2x..bolih luruskan badan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah mama aini kembali sihat.Tahniah utk majlis resepsi akak kesayangan mama:-)
      Boleh nonton tv juga .... n tidur ptg juga...hehe:-)

      Delete
  3. Queen Teratai~Angah tu anak yg kedua kak.Sekarang cuti,itu yg rajin memasak tak ada kerja nak buat...untung maknya....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg untung maknya.. anak2 dah besar.. anak saya kecik lg.. sekolah pun belum.. :)

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)