Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, June 18, 2012

Menu tengahari : Nasi minyak ayam masak tomato

Hari ini masak satu lauk saja iaitu ayam masak tomato. Tapi nasinya dua jenis iaitu nasi minyak dan nasi putih. Akhirnya nasi minyak juga yang laku! Apa-apa pun lauk ayam masak tomato ini boleh dimakan dengan apa jenis nasi pun....pasti sedap. Itu kata anak-anakku iaitu Angah, Wani, Ira dan Syu....Tersenyum aku mendengarnya, sebab aku tahu jika lauk masak merah tu semua suka .....

8 comments:

  1. lama tak kena nasi tomato ni.. terus lapar ni

    *** camner yr cara nak wapkan vicks tu.tak pernah buat la sblm ni.thanks ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama2 tak mkn tu...itu yg teringinkan:-)

      Caranya kak dah tulis di komen haziq athma...harap2 mbantu

      Delete
    2. thanks kak.. nanti cuba apply.. skrg dorang dh ok tp so far mmg kerap kena.. nanti blh apply.. terima kasih sgt2

      Delete
    3. Tak rugi mcuba....alhamdulillah 2H dah sihat.

      Delete
  2. aku juga lama tak makan nasi tomato

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu gitu kena mknlah tu...takut tkenanlah pulak...nnti kan susah...hihi..

      Delete
  3. assalam..rajin teratai masak makanan kegemaran ank2..tentu diaorg suka dgn nasi minyak ayam merah tu kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya masakan masak merah ni memang kegemaran anak2kak...tu yg llaku ...:-)

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)