Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Sunday, July 1, 2012

Wani oh wani!

Isnin lepas aku terkejut melihat tangan wani yang lebam akibat terkena periuk nasi elektrik yang panas! Mula-mula tu aku tidak membawa wani ke klinik kerana memikirkan mungkin tidak bahaya dan juga kerana wani pun tidak mahu ke klinik...."sikit je" kata wani.

Tapi selepas balik dari sekolah pada  hari selasa, aku dapati sudah ada air bisa mengelumbung di tempat melecur tu.. Petang itu juga aku bawa wani ke klinik. Akhirnya tangan wani di balut..

Hari khamis pergi lagi ke klinik untuk membuka balutan tu, tapi dibalut semula sebab belum baik!

Akhirnya pagi tadi, aku bersama suami dan wani ke klinik untuk membuka balutan tu...Alhamdulillah luka tu dah sembuh.

6 comments:

  1. huhu teruk la jugak tu..
    hope luka wani cepat baik..

    ReplyDelete
  2. Alahai..ngeri la pulak...semoga cepat baik yee

    ReplyDelete
  3. assalam syukur alhamdulillah dah bertambah baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam...
      Nasib baik tak melarat, syukur sgt2 cepat baik...

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)