Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Friday, September 28, 2012

Bajet 2013 : Semua ada bahagiannya!



Emak ~ Bonus 1 1/2 bulan
Si emak senyum meleret....hihihi

Along ~masih bujang!
BRIM RM250
Si along kena kawin lambat sikit...hahaha

Angah ~belajar kat U
Baucer Buku RM250
Oh..oh banyaklah lagi novel yang akan dibeli!huhuhu

Wani,Ira dan Syu
Bantuan Pendidikan RM100
Wah...berbelanjalah nanti beli macam-macam!hohoho

Tok Ma 
Kenaikan pencen RM100
Tunggakan dari bulan Januari lagi
Kayalah Tok Ma...mintak sikit!hehehe

Ayah?? Tak masuk book...
kerja swasta!

16 comments:

  1. saya termasuk senarai bonus orang bujang...tak bergaji...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ada juga bahagiannya:)

      Delete
  2. assalam teratai..Alhamdulillah..harap2 harga barang tidak naik terlalu tinggi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 pun begitulah...barulah bajet menjadi!

      Delete
  3. assalam teratai..untung kan jadi kakitgn wama.. he2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah,syukur sangat2 dgn rezeki yg Allah beri:)

      Delete
  4. Sure ayah senyum melebar jugak sbb anak tak jadi pow... Hiks~!
    salam kenal;)

    ReplyDelete
  5. Tok ma mana dapat kenaikan RM100...kan pencen tokma lebih RM1000...Wani, syu dan Ira mana dapat bantuan pendidikan tu..kan gaji maknya melebihi RM3000.....renungkan semula!

    ReplyDelete
  6. Ops...silap pulak,,wani,syu dan ira dapat RM100 ni sebab tak kira latar belakang ibubapa...maknanya Bashir dapat gak..yahoo!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Oh ya ke, ingatkan dah meliputi semua orang/rakyat Malaysia...or sama spt suami kak, kerja swasta!

      Delete
  8. saya tak masuk dalam list tapi tumpang senyum kat en.hb je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama spt suami kak...senyum sbb si wifenya dpt bonus!

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)