Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Sunday, November 11, 2012

Sayur campur


Semalam tak masak, sebab ada jemputan kenduri kahwin. Maklumlah ya musim cuti sekolah, pasti ramai yang merancang untuk kahwin.

Hari ini, baru masuk dapur masak lauk untuk makan tengah hari. Dalam musim cuti sekolah ini, tugas ku menjadi lebih ringan sebab ramai penolong di dapur. Hari ini, sayur campur ini dimasak oleh si ira. Sementara kerja-kerja memotong sayur ini dibuat oleh si wani dan si syu.

Aku hanya memantaunya aje dan merasa masakan sayur ini dari segi kemasinan dan kemanisannya...hehehe! Untungkan ada ramai anak perempuan, jangan jeles ya!

Nak resipinya, jangan lupa klik sini

8 comments:

  1. nak kongsi sikit, jemput tengok blog saya,thankz
    http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. assalam teratai..memang jeles tau..mama anak sorang je..dan org dah ambil !!..hu2x..mama kena masak sendiri.. :(

    ReplyDelete
  3. ehee..mmg beruntung ada ank prmpuan...
    oohh sy mmg tlalu inginkn ank prmpuan.jelesnya,suatu masa nnti psti ringan tugas2 kita ni kan..hihihii

    salam kenal n follow sini:)

    ReplyDelete
  4. uihhhh sedapppp.....vegetarian nie:)

    ReplyDelete
  5. mmg untung..dah mula diajar mbiasakan diri di dapur..sng kja si ibu kan..jd chef skjap(tukang rasa..hihi)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)