Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Saturday, November 10, 2012

Musim kahwin dah bermula


Bermula sahaja cuti sekolah, musim kahwin bagi dua sejoli pun bermula. Bagi menjimatkan kos perkahwinan, ramai pasangan terutamanya dalam satu keluarga dibuat serentak. Dengan cara ini kos dapat dijimatkan. Begitu juga dengan masa, masa digunakan secara maksima.

Pelamin yang disediakan ada pelbagai tema seperti bertemakan fairy tale (cinderella). Kali ini tema pelamin bird nest in the garden. Pelamin dihias dengan juntaian daun dan bunga-bunga hidup yang menyegarkan. Walaupun simple tetapi tetap cantik!

9 comments:

  1. Cik ila pn bakal bergelar Puan 15 Nov ni.. ;)

    ReplyDelete
  2. masa dan kos amat penting dlm menguruskan hal sebegini kan..=)

    selamat bercuti..

    ReplyDelete
  3. mana-mana perkahwinan tetap meriah wpun simple..=)

    ReplyDelete
  4. cantiknya pelamin...
    3 kawan sy pun dah jemput untuk kenduri diorang..

    ReplyDelete
  5. Sedap mkn nasi kenduri td. Masuk mggu ke2, tgk nasi kenduri pun cemuih nk mkn.

    ReplyDelete
  6. cantik sgt pelamin ni.. :) macam2 pelamin terkini kan..

    ReplyDelete
  7. cntik plamin tu..
    saya punya putan pon byk bln dis nti.mak dah call habaq..hihi..

    ReplyDelete
  8. cantiknyaaa.....bilakah agaknya as akan jd pengantin ye sis???

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)