BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Monday, December 16, 2013

Sayangi emak ...



Pada usia 6 tahun ~ Saya sayang mak :)
Pada usia 10 tahun ~ Apa-apalah mak nih!
Pada usia 16 tahun ~ Rimaslah  mak nie...:((
Pada usia 18 tahun ~ Rasa nak lari je dari rumah ...semua tak boleh!!
Pada usia 25 tahun ~ Mak, betullah apa mak cakap selama ni..menyesal tak ikut..
Pada usia 30 tahun ~ Saya nak balik rumah mak...
Pada usia 50 tahun ~ Saya tak nak kehilangan mak..
Pada usia 70 tahun ~ Saya akan lakukan apa saja utk mak berada disisi saya...rindunya pada mak!

ANDA hanya ADA SEOrang MAK..
HARGAI MAK ANDA

SHARElah ya untuk MENYEDARKAN betapa bertuahnya kita yang 
MASIH ADA MAK!!!

INI saya dapat dari kumpulan WHATTAPPS ... 

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...