BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Monday, August 15, 2016

Bersantai dengan kawan-kawan!

Bukan senang nak dapat peluang seperti hari ini...cuti sekolah (cuti peristiwa) sempena Kejohanan Sukan Tahunan SMKTP Kali Ke 47 semalam. Jadi hari ini sekolah aku cuti!Yeay....seronoknya.

Dalam pukul 8.30 pagi, aku dan Chah bertolak ke sekolah untuk berjumpa dengan kawan-kawan yang akan join sama untuk breakfast di Mega View Hotel. Walk in je...
duduk-duduk kat sana sampai 10.30 pagi sambil makan-makan dan berborak-borak..menghilangkan stress!

Banyak juga pilihan untuk RM18
Apa lagi...makanlah. Bismillah..

Sudah bersarapan tu..bergambar kenangan pula..hihihi




Bergambar kat photobooth Mega View pula...

Mula-mula tu ingat nak balik je lepas bersarapan, tapi hari masih pagi...jom kita ke ECM pulak...sambil window shopping! Tapi terbelilah juga ... hemmmm
Sebelum balik tu, aku, chah dan ros basahkan tekak dulu di Black Canyon...

Terkejut kami...bila minuman dihidangkan!Rupa-rupanya kecil yang amat saiz cawan kopi tu!

Side menu...American Sandwich
 Hampir tengahari, kami bertolak balik ke SMKTP, hantar ros (keretanya di sana).

Kenangan yang akan aku rindui selepas aku pencen tahun depan.... bersantai dengan kawan-kawan seperjuangan!

4 comments:

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...