BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Saturday, July 17, 2010

perkhabaran yang membahagiakan....

jam menunjukkan hampir 8.30 pagi...
aku baru menjenguk ke dapur...
melihat suamiku sedang enak makan mee goreng
yang dibeli di kedai Mak Su....

kring...kring...
hand set ku berbunyi...
ala...missed call pulak!

kring...kring...
hand set ku berbunyi lagi...
siapa agaknya menelefonku pagi-pagi begini

lantas aku menjawabnya..
suara halus kedengaran...
"ini dari klinik al-farabi...keputusan puan sudah
diterima.....sila ke klinik untuk maklumat lanjut"
aku menjadi tak keruan....macam-macam bermain
di fikiran ku,
walaupun diberitahu tiada apa yang bahaya!!!

dengan segera aku dan suami ke klinik al-farabi...
menunggu pula lama...nombor giliran aku ialah 13
sekarang baru nombor 5....
dua jam menunggu...
akhirnya aku berjumpa dengan Dr Nurrita
perkhabaran dari doktor melegakan aku...

aku bebas dari kanser
aku memanjat kesyukuran kepada Mu Ya Allah
amin....

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...