BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Sunday, November 28, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !


Segmen ini (Saya Suka Blog Awak La!), saya dapat tahu melalui blog lia dan nur. Setelah saya fikir-fikir, akhirnya saya senaraikan 5 blog yang saya suka bertandang dan baca apa yang mereka tulis. Mereka ialah :

1. Petua kita Semua ~ mengutarakan petua-petua yang mungkin telah kita lupai kerana kurang atau tidak mengamalkannya, disamping penulisannya yang santai, menarik untuk membaca apa yang ditulis!

2.Ferry punya blog ~ penyampaian idea dalam bentuk animasi amat menarik, ada keunikan berbanding blog lain.

3. Fizzo blog ~ gaya penulisan tersendiri, mengutarakan isu pada pandangan penulis blog, ada ketulenan idea tersendiri.


4.
ma belle histoire (haszuraidah) ~ suka sangat melihat bahagian tutorialnya yang memberi tunjuk ajar meletakkan gadjet, menguji kepintaranku yang tak seberapa ini dalam pembinaan blog! Di samping cerita/pengalaman hidup penulis blog di luar negara!

5. Tutorial utk blog/Tip blogspot ~ gedung ilmu tentang pembinaan blog!

Itu dia 5 senarai blog yang sering saya kunjungi, blog-blog lain pun saya sering pergi terutamanya blog lia dan nur! Semua blog ada keistimewaannya!

11 comments:

  1. nur~tq sebab war-warkan segmen ini di blok kak!

    ReplyDelete
  2. mekasih pilih atok...hua3..terharunya..6t atok buat entry khas tuk cucu...

    ReplyDelete
  3. terima kasih kak teratai..nanti saya buat entri special untuk akak..

    ReplyDelete
  4. wah.. blog sy pown tercalon... terima kasih Kak.. rasa terharu sgt... selamat maju jaya utk akak...

    ReplyDelete
  5. terima kasih di atas semua sokongan yang diberikan, jom chaiyok!

    ReplyDelete
  6. wahhh..terharunya saya..thanks akak..tak tau nak cakap ape dah ni..keep on blogging!!

    ReplyDelete
  7. has~itulah kenyataannya, so tqvm!

    ReplyDelete
  8. There is obviously a lot to know about this. I think you made some good points in Features also. Keep working ,great job!

    ReplyDelete
  9. Sounds good, I like to read your blog, just added to my favorites ;)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...