Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, March 21, 2011

Ikan Merah Masak Masam Manis



Hari ini, sampai saja di rumah,Ira terus ke dapur menikmati hidangan tengahari. Angah masak lauk "sweet sour". Hai, kalau hari-hari seperti ni, seronoklah ya, balik rumah terus je makan! Tak payah masuk dapur! Macam "Mem Besar" lah pulak...he,he


Jom layan resipinya....ok, klik ajelah kat sini untuk melihat resipinya!


4 comments:

  1. besh nye!!!kechuq doh airliur tengok..hehe besh tau ikan merah ni nak2 kalau wak gulai

    ReplyDelete
  2. Ezay Hadry~biasanya masak sweet sour je,tak penah buat gulai lagi, kena cubalah ni!

    ReplyDelete
  3. Ni yg untung ada anak besa dh ni, kak..bulelaa nak sub-sub kan keje umah..hhihi..tpi memang terliuq abeh aa tgk ikan tu..dah ler pose..makin ler lapa nengoknye..hihi

    ReplyDelete
  4. sufeenan~betul3,tu untungnya tapi time mereka ada kat rumah lah. Bila mereka dah gi belajar...kenalah maknya masak!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)