Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Sunday, June 19, 2011

Niat nak masak hujung minggu ini!

semalam dah rancang
menu pagi ~mee hoon goreng
menu tengahari~ikan selar kuning goreng,
sotong masak merah, tumis air sayur labu

tapi semuanya terbengkalai
sebab bangun pagi je..
air dah tak ada!

hai sebab apa sejak kebelakangan ini
bekalan air asyik aje terputus!
rasa-rasanya dah banyak kali
bekalan air ini tak ada sejak dua minggu ni...

8 comments:

  1. laa.. tak dapatlah nak masak kan..

    ReplyDelete
  2. Kalu tkde api bole mintak tlg dgn kelip2. kalu tkdk air mintak tlg dgn sape ekk. Sabo ye.

    ReplyDelete
  3. abistu camne?? makan kedai jela jawabnye yer....hehehe

    ReplyDelete
  4. ahhhh.....sangat2 susah tak ade air...biarlah tak ade api (letrik)...boleh guna lilin/pelita/emergency lamp -turut simpati....susah2 nak masak - beli air mineral kat kedai...

    ReplyDelete
  5. susah jugak tak ade air kan kak..kena gali perigi pasni

    ReplyDelete
  6. Farah~tu lah...jadilah beli aje!

    Jamir~sabo tahap gaban doh nih!sampai naik gatal2 tubuh sbb x mandi!

    sonata~ambik jln mudah,beli je ...

    ferry~nak gali perigi tang mana, rumah teres x ada tanahlah!tpaksalah tunggu air jugak!

    ReplyDelete
  7. kt kuarters ni pun sama..huhu tp mujur sbb duk sorang..so tak putus la air..=)

    ReplyDelete
  8. untung KH tak payah bercatu2 air spt kita org nih!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)