Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Thursday, March 22, 2012

Dadih Jagung Instant



Memang sedap...anak-anak pun suka! Cara memasaknya pun mudah dan ringkas!
Saya gunakan dadih segera keluaran Aisy Vision Enterprise, Jitra, Kedah.


Sesiapa nak cuba dadih segera ini boleh ke link berikut :

http://aisy4u.blogspot.com/p/serbuk-dadih.html

11 comments:

  1. dadih? mmg feveret belalang tu... nyam2...

    ReplyDelete
  2. BHP ~ feberet ramai tu,sejuk je tekak sedap dimakan masa sejuk2 n cuaca panas!

    ReplyDelete
  3. BHP ~ feberet ramai tu,sejuk je tekak sedap dimakan masa sejuk2 n cuaca panas!

    ReplyDelete
  4. budak2 mmg suka dadih2 cmni kan...tmbh lak tgh sejuk2..mak budak pun suka!

    ReplyDelete
  5. senag dan mudah memang aku nak!!!

    ReplyDelete
  6. wa..dadih...sedapnya..lama da x buat...ni yg buat rasa nak buat nih esok lusa ;p..hihi

    ReplyDelete
  7. Munnafendy ~ betul sangat2 tu:))

    ReplyDelete
  8. Firzie83 ~ jom kita buat sama-sama,kat rumah ada satu bungkus lagi dadih perasa strawberri!

    ReplyDelete
  9. salam teratai..ehem sedapnya dadih..selalu mama beli je..hu2x..

    **maaf ya baru arini dpt lawat teratai..mama tak berapa sihat lepas majlis ank hari tu..hu2x..

    ReplyDelete
  10. mama aini ~ dadih instant je ni:)

    Semoga mama aini cepat2 sihat kembali, insyaAllah

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)