Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, May 23, 2012

Kuarantin!

Kesian montel kena duduk dalam sangkar dlm tempoh 6 bln sebab diserang hawar kucing!
Kini montel dah semakin sihat. Dulu semasa kena hawar kucing,montel tak lalu makan!Kini letak saja makanan, laju je dia makan dan kini montel makin "montok".

13 comments:

  1. ala.. siannya..
    tak apa. asal cepat sembuh.. 6 hari jer kan

    ReplyDelete
  2. kena tukar nama jadi montok la nampaknye..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu...lah,anak2 pun dah start panggil si gemuk!

      Delete
  3. assalam teratai..memang montok sungguh la montel..dah dok dalam tu je..mkan tidur..he he

    ReplyDelete
  4. ehem kesiannya montel..mama pun bela kucing..tapi dia duduk dlm sangkar..

    ReplyDelete
  5. Acik Erna ~ makin montok dan makin geram melihatnya...bukan main manja si montel ni...macam tahu2 je kita 'geram' melihatnya yg montok tu....he,he..

    ReplyDelete
  6. mama aini ~ sekarang ni montel pun saya letak dlm sangkar...risau takut kena penyakit lebih teruk iaitu FIV...ala-ala HIV gitu!

    ReplyDelete
  7. comelnya dia..mcm tiger...

    ReplyDelete
  8. Hanif~montel dah makin sihat...alhamdulillah sempat mengjbatinya sebulum parah

    ReplyDelete
  9. sampai 6 bulan tu.. moga montel cepat sembuh ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah makin sembuh...tiap-tiap pagi kena suapkan makan ubat cacing!

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)