Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Thursday, June 7, 2012

Cuti-cuti Kelantan: Mandi kolam

Setiap kali pergi bercuti, kriteria utama hotel yang dipilih mesti ada kolam renang. Ini kerana anak-anak suka mandi kolam walaupun tak pandai berenang...
Sesampai saja di Hotel Riverview ni, anak-anakku bersemangat mandi di kolam renang walaupun ketika itu kolam renang dipenuhi ramai orang! Aku tak mandi kali ini  kerana kolamnya agak kecil disamping ramainya orang...rasa seganlah pulak!!
Aku cuma membuat sedikit senaman di gimnasium hotel..berpeluhlah jugak...elok juga memandangkan sudah lama aku tidak bersenam...:-)

11 comments:

  1. wahhhhhhhh

    syoknya..

    ayu mmg suka kawan2 ke arah sihat...
    tahniah...
    seminggu sekali pun okey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ayu....susah betul nak bersenam kan

      Delete
  2. sama ler kita!!! yang penting anak2 happy!

    ReplyDelete
  3. Salam Mega,

    Sudah berapa hari di KB? Saya balik sekejab aje awal cuti dulu. Balik petang Jumaat lepas sekolah, petang Isnin dah ada di Kuantan.

    Selamat Cuti-Cuti Malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh bertugas minggu kedua tu kan..

      Delete
    2. Bercuti 3 hr bersama2 famili ti dan ma..

      Says ke KB minggu kedua cuti sekolah.

      Delete
  4. assalam teratai..masa mama ke k`tan mama stay kat riverview juga..ehem ada sungai & rumah rakit bersebelahan hotel tu.pool dia kecil sgt kan? pool kat tingkat 8 @ 10 ?..hu2x...mama lupa la...ehem selesa stay kat sana ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suasana memang tenangkan...
      Kolam renangnya tingkat bawah ...bersebelahan ruang makan
      Betul tu mama,kolamnya agak kecil tp anak2 memang seronok mandi kolam...

      Delete
  5. waaa..behnyerr mandi manda kat kolam kan
    nak2 lgik anak2 la kan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betil tu....anak2 mandi sampai x mahu naik!

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)