Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Wednesday, June 6, 2012

Cuti-cuti Kelantan:Hotel Riverview

2012-Tahun Melawat Kelantan,jadi kami mengambil keputusan untuk ke KB pd cuti sekolah ni. Kami menginap di Hotel Riverview yang terletak di tebing Sg Kelantan..
Jom layan gambar2nya..

8 comments:

  1. bila agaknya sya nk sampai ke kelantan lg.. last sampai kelantan pd usia 17 thn.. skrg ni nak masuk 30 dah.. lama kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama tu...kena pergi melawatlah tu....

      Delete
  2. menarik!!! teddy bear tu cute sgt2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah sikap anak2 pergi mana2 mesti nak bawa teddy bear !

      Delete
  3. memang selesa kat sana..lepas ni ingin bercuti & stay kat riverview lagi..he2x..

    ReplyDelete
  4. kelip kelip x g tgk kelip2 kt kelantan ke? kt kubang kerian, naik perahu. bes

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu pulak ada kawasan tengok kelip-kelip...kalu gitu mungkin gi tengok!

      Delete
  5. Aah, kt taman kelip kelip kampung Pulau, kubang kerian.

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)