Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, January 21, 2013

Bubur nasi

Malam ni wani masak bubur nasi untuk ira yang selsema dan sakit tekak. Jadi tak ada selera nak makan. Dengar aje ira nak makan bubur, terus je wani tawarkan diri untuk buatkan bubur!

Terima kasih wani sebab sudi masakkan bubur nasi untuk ira. Kami pun tumpang sekaki merasa bubur nasi ni...

3 comments:

  1. assalam teratai..best kan sesekali dpt makan bubur nasi ..semuga ira cepat sembuh..amin..

    ReplyDelete
  2. memang fevret saya & suami bubur nasi ni. Kalau masak bubur nasi macam2 saya humban dlm tu...

    ReplyDelete
  3. MOga Ira cepat sembuh.
    Tetiba rasa nak makan bubur nasi..

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)