BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Saturday, August 10, 2013

Komisen ke 13 dari Job Di Rumah


Dalam kesibukan untuk pulang ke kampung berhari raya, alhamdulillah masih ada rezeki dari Job Di Rumah! Komisen yang ke 13 :) Komisen ini di bank transfer oleh pihak JDR pada 5 Ogos 2013. Jumlah komisen yang terkumpul setakat ini ialah RM315.


Mereka yang berminat tu, bolehlah baca post ini : Job Di Rumah Memang Boleh Dipercayai!

Atau boleh juga klik banner di bawah ini.

 

 

6 comments:

  1. wah tahniah lah ye.. bila nak belanja? ejejej

    ReplyDelete
  2. Mieya berminat lah nak join.. Boleh terangkan sikit tak? Macam mana nak buat tugasan yang diberi. Sebabnya, Mieya belum daftar lagi nie tapi teringin sangat nak join

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang je mieya nak join. Ada 2 cara iaitu sama ada menjadi agen affiliatenya ataupun mendaftar untuk mendapatkan maklumat tentang job yang ditawarkan secara online oleh JDR. Job online ini, jika mieya berminat bolehlah hantar resume dan jika dipersetujui oleh syarikat berkenaan, dia akan terima mieya berkerja dengannya dan perlu siapkan tugasan yg diberi dlm tempoh ditetapkan. Bayaran akan dimasukkan melalui paypal ke akauan bank mengikut nilai US dolar jika dr negara tersebut. Amat berbaloi, cuma bergantung kpd kita utk menyiapkan tugasan itu. Biasanya jika syarikat tu berpuashati dgn job yg kita buat, dia akan beri job seterusnya. Jadi adalah pendapatan sampingan kan...:)

      Delete
  3. salam..boleh terangkan apa tugasan yang biasa dibuat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Job tu bergantung kpd jenis job yg kita pohon..ada pelbagai jenis job !

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...