Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, August 3, 2015

TQ Yat belanja makan !



Rabu, 29 Julai 2015.

2.50 petang :

Bergerak menuju ke Indera Mahkota untuk mengambil Yat. Ada temu janji dengan Yat untuk makan di Restoran Azam Roasters sempena harijadi kami pada 27 Julai lepas.


3.10 petang :

Tiba di Restoran Azam Roasters, mengambil tempat yang telah disediakan oleh pihak restoran. Yat dah buat tempahan dahulu, jadi tidaklah membuang masa menunggu menu dihidangkan. Almaklum, dalam pukul 4.30 petang, aku terpaksa mengambil ira dan syu balik dari sekolah pula.


Makanan yang dipesan dihidang bersama-sama jus epal!

Kembar kan...minat pun air yang sama...hehehe


Yat memesan mee goreng mamak.. sedap juga. Gedik sikit dengan Yat untuk rasa mee tu..

Mee mamak pilihan Yat..banyak juga tu, sampai menyeih jugalah nak perabihkan!

Aku pula makan western food..chicken chop..sedap tau!

Chicken chop..pilihan ku. Puashati sangat2!

Sebelum balik tu, sempatlah minta managernya snap gambar dengan Yat sebagai kenangan menyambut hari jadi bersama-sama dengan Yat. TQVM Yat kerana belanja makan petang ni ya.


Aku & Yat..kembarku. Sama tak?

P.S  : Sebenarnya idea makan ini dicadangkan oleh Ti..TQVM. Lain kali, harap Ti boleh join jugak..lagi seronok rasanya bila semua dapat berkumpul..

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)