BUKU KANAK2 & REMAJA

buku rujukan sekolah

BUKU RESIPI

Artikel berkaitan

Thursday, August 23, 2018

MARINE ESSENCE BEAUTY BAR SOAP

MARINE ESSENCE BEAUTY BAR SOAP
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Masih tertanya-tanya apakah lagi khasiat nya bukan❗❗❗Jom baca lagi 
MARINE ESSENCE SABUN PENCERAH
Merawat & Menyembuh.
➳ Jerawat di muka & badan / Jerawat Batu / Parut Jerawat
➳ Jeragat
➳ Bintik-Bintik Hitam & Putih
➳ Pigmentasi
➳ Kulit Kusam / Sensitif / Berminyak / Tak Sekata
➳ Kulit Kaki Merekah / Kering / Berbau
➳ Gatal di Kulit Muka (resdung)
➳ Gatal di Kulit di Badan
➳ Panau / Kurap / Eczema / Ruam
➳ Ketiak Hitam / Berbau / Ketiak Berpeluh
➳ Leher Hitam / Berdaki
➳ Celah Peha Hitam
➳ Lutut Hitam / Buku Lali Hitam / Siku Hitam
➳ Celah-celah Pelipat di badan yang Hitam
Hahhhhhh... Banyak tak banyak kan kebaikan Sabun ME???
Banyakkkkkk tau...
Berminat?
wasap okayyy 
 www.wasap.my/60199554545/SabunME

atau klik :  sabun marine essence
#k.mega
#CLAvengers
#BisnesMudahCLA
#ModalRM47je

No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...