Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

jdr

advertorial.my

Thursday, March 17, 2011

Mencari Benda Tersembunyi


Ini adalah hasil kerja pendidikan seni Wani. Berbakat juga rupanya Si Wani ni. Tapi yang menariknya, gambar yang diwarnakan Wani ni, mengandungi beberapa objek yang tersembunyi.

Antaranya ialah :

1. Nombor ~ 2, 8 dan 9.

2. Objek ~ kunci, sikat, kereta, rumah, bintang, tas tangan, bunga dan bentuk hati.

3. Buah ~ cerry, anggur dan nenas.

4. Wajah ~muka, mulut dan mata.

Itu adalah antara beberapa objek yang aku telah jumpai. Just for fun, jom cari benda-benda tersembunyi tu ya.......

8 comments:

  1. susah....boleh pening nie...:)

    ReplyDelete
  2. betul tu...mula2 tu x perasan pun ada benda tersembunyi! Tapi bila ditilik2, tnampaklah barang yang t'sembunyi tu!

    ReplyDelete
  3. Naik juling mata, tu pun jumpa sikat je!

    ReplyDelete
  4. cantik...klu nk suh am buat, 5thn xmungkin boleh jd gtu..hee

    ReplyDelete
  5. unik~ nmpk jugak benda tersembunyi tu :)

    ReplyDelete
  6. Nelva Amelia~ tq, kredit ti wani.

    Am~ tak pe, slow2 buat, janji siap:)

    Cadlynn~ tq..:)betul ada juga yg senang je nak cari spt sikat!

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...