Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, May 28, 2012

Kerja seni Wani

Kali ini wani membuat bantal hiasan pula untuk subjek pendidikan seni.
Cantik tak? Pasti cantik kan...dan berseni juga kan! Darah seni ni tak tahu dari belah mana sebab aku dan suami memang tak berseni,he,he...anugerah dari Allah ...alhamdullah;-) 
Sebab tu,jika ada anak yang minat melukis tu jangan marah tapi galakkan mereka melukis....ini boleh menggalakkan mereka mencipta kreativiti ...

10 comments:

  1. kreatif! Salam, sis, nk mintak tlg bleh x? bleh x tlg komen kat http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/05/jawi-malaysia-heritage-treasure.html tentang kepupusan tulisan jawi. Komen hanya utk pembelajaran sbb lecturer nk tgk pendpt blogger. Thanx ek...

    ReplyDelete
  2. Kalau tangan tu berseni buat apa pun menjadi jer kan...cantik ajer
    Kakain ni kurenggg berseni sikit...

    ReplyDelete
  3. cantik.. kalau Queen rasanya x jd kot bantal ni.. mmg x kreatif!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih bagi pihak wani....:))

      Delete
  4. cantikaya..memang tangan berseni

    ReplyDelete
  5. Mungkin Bondanya seni melukis peta... seni juga tu... tahniah, Wani....

    ReplyDelete
  6. Mungkin betul jugak...he..he.Terima kasih ros:)

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)