Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Tuesday, May 29, 2012

Menu pagi : macaroni sup


Aku berpeluang memasak sarapan untuk anak-anak ketika cuti sekolah. Jadi pagi ini, aku masak macaroni sup atas permintaan anak-anak...angah, wani , ira dan syu.

Sesiapa yang nak lihat resipi macaroni  sup ni bolehlah klik page recipe : makaroni..
Jom makan...masih panas ni! Slurppp....

12 comments:

  1. macaroni sup? wah.. kalau la en kanda sy mampu nak makan ni,memang sy suka. tp sayangnyaaa! en kanda tak bole nak masuk tekak..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama spt suami kak x mknlah makaroni ni...sbb tu kak buat time suami kak kerja!

      Delete
  2. walau dah ptg ttp gak terliur!

    kalau buat kat rumah kami je mkn.en.somi hanya mampu memandang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe buat time suami x ada di rumah spt kak ni....sbb anak2 suka sgt2 mkn macaroni ni...

      Delete
  3. Macaroni sup...boleh cuba nanti hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dipersilakan mencubanya,sure x menyesal!

      Delete
  4. Lain kali buat hantar lah ke yat...dok aci tayang kat sini je....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa buat tu yat ada kursus kat TgLumpur...

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)