Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Saturday, June 16, 2012

Menu tengahari : Ikan bawal sweet sour

Malang sungguh rasanya terpaksa memasak dalam keadaan panas sebab tak ada elektrik...bermakna tak ada putaran kipas untuk menyejukkan aku yang sedang kepanasan ini!
Memasak pun menjadi agak lambat terpaksa masak nasi pun guna dapur gas... biasa guna rice cooker je!
Apa-apapun aku berjaya siapkan lauk untuk tengahari ini dalam keadaan peluh meleleh di muka...hehe...

Nak cuba masak, boleh lihat resipi di sini, cuma ikannya dalam resipi ni ialah ikan merah!

2 comments:

  1. ehem..rajin..rajinya teratai..oh takde letrik ke hari2 minggu ni?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik lektrik x ada sekejab je..

      Delete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)