Doa Solat Dhuha

Hayatilah...

Monday, June 10, 2013

Komisen 4 dari Job Di Rumah




Tak sangka begitu cepat aku mendapat komisen ke 4 ini! Kenapa? Nak tahu sebabnya klik sini. Baru je tiga hari lepas mendapat komisen ke 3....tiga hari kemudian iaitu pada 9/6/13 aku mendapat komisen ke 4 pula. Syukur alhamdulillah, murah rezeki aku dengan JDR ini. Jadi tak rugi aku menjadi agen affiliatenya mempromosikan Job Di Rumah ini.

Jadi jika ada yang berminat tu, klik ajelah banner di bawah ini  :


10 comments:

  1. makin masyuk ar..ok ker join jdr ni?
    cer citer sket cane nak buat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang je samaada jadi agennya atau daftar untuk membeli panduan JDR! Nak tahu lebih lanjut cik dah klik aje banner kat atas tu...

      Delete
  2. Tahniah.. dapat komisen.. seronokkan kalo dah dapat? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Aya. Memang seronok...rezeki JDR memang berbaloi :)

      Delete
  3. memang rezeki dari JDR :)
    klik la sy punya jugak tq

    http://www.jobdirumah.com/bond007

    ReplyDelete

Apa-apa komen/pandangan amat dihargai :)